INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa wspomaga zarządzanie sprzedażą i gospodarką magazynową zarówno w pojedynczej hurtowni, jak i sieci punktów sprzedaży. Swoją uniwersalność zawdzięcza zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz odpowiedniej konstrukcji nastawionej na skalowalność i ergonomię.
Prowadzenie różnorodnej polityki cenowej umożliwiającej korzystanie m.in. z:
• narzędzi „pilnujących” poziomu ogólnej marży na transakcjach
• cenników indywidualnych kontrahentów (np. obsługa umów poprzetargowych)
• upustów procentowych przypisanych kontrahentom do poszczególnych grup towarowych
• wielu cenników z możliwością stosowania cen minimalnych i maksymalnych
• cenników indywidualnych kontrahentów (np. obsługa umów poprzetargowych)
Zarządzanie kredytami kupieckimi i płatnościami kontrahentów:
• analizy rozliczeń z kontrahentami
• pełna obsługa płatności, zarówno w Insignum Sprzedaż Hurtowa, jak i we współpracy z modułem Insignum Finanse i Księgowość)
• limity kredytowe (kredyt kupiecki) z możliwością ewidencji dokumentów związanych z przydzielaniem limitów
Zarządzanie pracą przedstawicieli handlowych (PH):
• analizy płatności kontrahentów według PH
• wspomaganie wyliczeń premii dla PH
• analizy sprzedaży według PH
• przypisywanie PH do klientów i w dokumentach
Rozbudowany moduł analiz:
• analizy sprzedaży z wykorzystaniem różnych informacji powiązanych z dokumentami
• stany i obroty magazynowe – „wyłapywanie” pozycji o słabej rotacji
• analizy sprzedaży: wg asortymentu, kontrahentów, PH, analizy łączone
• grupowanie (kategoryzowanie) towarów i kontrahentów z pomocą drzew klasyfikacji
Moduł wspomagający zamówienia do dostawców:
• analizy sprzedaży z wykorzystaniem różnych informacji powiązanych z dokumentami
• wyliczanie przez system jakie ilości towarów powinny być zamówione
• przyjęcia tworzone na podstawie zamówień
• tworzenie i ewidencja zamówień
• Zamówienia od odbiorców i oferty cenowe.
Elektroniczna wymiana dokumentów :
• analizy sprzedaży z wykorzystaniem różnych informacji powiązanych z dokumentami
• współpraca z modułem INSIGNUM eDOKUMENTY – tworzenie i zapisywanie elektronicznych wersji faktur
• import dostaw z plików XML
• wysyłanie do klientów dokumentów jako pliki XML lub TXT
Wspomaganie inwentaryzacji :
• analizy sprzedaży z wykorzystaniem różnych informacji powiązanych z dokumentami
• wspomaganie spisu mobilnymi kolektorkami danych
• import arkuszy spisowych z plików
• możliwość bezpiecznego wpisywania arkuszy na wielu stanowiskach jednocześnie
• kompensaty wartościowe i ilościowo wartościowe w rozliczaniu inwentaryzacji
Moduły wspomagające: |
|
|
||||
|
Zachęcamy do spotkania z naszym konsultantem, który przybliży korzyści jakie mogą Państwo odnieść z wdrożenia systemu. Indywidualne spotkanie pozwoli na poznanie Państwa potrzeb i prezentację systemu.
Prosimy o kontakt pod numerem telefonu (41) 367 89 55, (41) 367 89 30, (41) 367 85 28 lub e-mail: insignum@infover.pl